En we zijn weer vertrokken!

Het Bornems Harmonieorkest en de Koninklijke Harmonie Concordia & Amicitia - Ter Dilft wensen al hun muzikanten, leden, sympathisanten, fans en groupies reeds bij voorbaat een fantastisch geslaagd 2018 toe! Ook dit jaar zullen beide verenigingen hun uiterste best doen om samen mooie muziek te maken en u enkele prachtige concerten aan te bieden.

Er staan al minstens twee gemeenschappelijke concerten gepland van beide orkesten: een voorjaarsconcert op 21 april en het traditioneel eindejaarsconcert waarvoor de datum nog niet 100% vastligt (al mikken we op 22 december).

Daarnaast staan ook de muzikanten van het instaporkest te trappelen om hun muzikale kunsten te demonstreren, wat ze zullen doen op 3 maart tijdens het magisch wandeltheater Hinkelsproke en op 29 april met een optreden tijdens het kinderkunstenfestival Supervlieg

Verstokte fans kunnen ons dit jaar ook weer komen bewonderen tijdens onze sexy serenade aan meneer pastoor op Meiavond (maandag 30 april) en tijdens ons Sint-Ceciliafeest dat zal plaatsvinden op 17 en 18 november. Mogelijk staan er nog enkele muzikale interventies op het programma tijdens de heropening van Ter Dilft (28 april), de opening van het Palingfestival (19 mei), Kloosterheide Kermis (weekend van 25 mei), de processie in Weert (3 juni) en tenslotte een mini-concertje voor Club 3 (17 juni). Deze laatste optredens zijn voorlopig allemaal nog ter bevestiging.

Smikkelaars raden we van harte aan om het weekend van 22 en 23 september alvast vrij te houden, want dan kunnen ze in zaal Kloosterheide terecht voor ons jaarlijks eetfestijn, alwaar de paling veel groener blinkt dan om het even waar ter wereld!

De volledige activiteitenkalender kunt u altijd raadplegen door bovenaan deze website op "Activiteiten" te klikken.

Tot slot nog wat info voor onze muzikanten. De repetities zijn ondertussen alweer van start gegaan. Vanaf nu is er dus elke vrijdagavond repetitie voor het groot orkest van 20u tot 22u, terwijl het instaporkest repeteert op zaterdagen van 16u tot 17.30u, behalve tijdens de schoolvakanties (17/2 en 7&14/4). Tot nader order blijven we gewoon in zaal Victory zitten, dus in het kader van de hoog in het vaandel gedragen eendracht en vriendschap kunnen we dit jaar onder -onder één noemer- eventueel spreken van

Het Bornems Harmonieorkest
Concordia et Amicitia - Campus Victory!

Als dat niet muzikaal in de oren klink, dan weten we het ook niet meer...

Gelukkig Nieuwjaar!

Type: