Overlijdensbericht: Karel Cools

Op 24 mei 2021 overleed Karel Cools op 69-jarige leeftijd. Karel was, samen met zijn vrouw Maria Vergauwen, gedurende net geen veertig jaar de uitbater van café Huis Van Oostenrijk en Zaal Victory en was daardoor in de volksmond beter gekend als "Sjale van Victorrekes". Karel leverde als lid al die jaren belangeloze hulp aan de K.H. Nut & Vermaak, het latere Bornems Harmonieorkest, dat er elke maandagavond repeteerde tot het enkele jaren geleden fusioneerde met K.H. Conc. & Am. Ter Dilft tot onze huidige muziekvereniging. De muzikanten van het vroegere Bornems Harmonieorkest zullen zich Karel ongetwijfeld herinneren als grote sponsor, barman bij de concerten en goeie sfeermaker, maar vooral voor zijn grappen en scherpe opmerkingen aan de toog na de repetities blijft hij onvergetelijk.

Een laatste groet is mogelijk op vrijdag 28 mei van 19 u tot 19.45 u in Rouwcentrum De Ruyte, Barelveldweg 78 te Bornem. De uitvaart van Karel zal omwille van de coronamaatregelen plaatsvinden in intieme kring maar er is de mogelijkheid om dit te volgen via livestream op

In de bijlage vindt u de rouwbrief.

Bijlagen