Laatste repetities eindejaarsconcert 2018

Hallo muzikanten,

Met deze laatste novemberdag schiet het aftellen naar ons eindejaarsconcert van zondag 23 december in de laatste versnelling: er staan, na de repetitie van vanavond vrijdag 30 november, nog slechts vier repetities op de planning. Ter herinnering vinden jullie hieronder nog een overzichtje. Wijzigingen t.o.v. het vorige briefje zijn aangeduid in het rood. Vooral de generale repetitie hebben we wat langer gemaakt, omdat we vrezen dat we -door de samenwerking met het kinderkoor- onmogelijk rond geraken op twee uur tijd.

• vrijdagen 7 en 14 december: repetitie in zaal Victory
  • maandag 17 december: EXTRA REPETITIE van 19.00u tot 21.00u in de schouwburg
  • vrijdag 21 december: geen repetitie
  • zaterdag 22 december: GENERALE REPETITIE van 17.30u tot 20.30u in de schouwburg
  • zondag 23 december, de dag van het concert:
    • 17.15u: verzamelen en inspelen in de schouwburg
    • 17.45u: korte repetitie om de belangrijkste passages door te nemen
    • 18.45u: einde repetitie
    • 18.55u: geen muzikanten meer op het podium
    • 19.00u: deuren van de schouwburg gaan open
    • 19.30u: aanvang concert

Hou er rekening mee dat elke repetitie steeds een klein beetje kan uitlopen. Sla de dirigent of zijn boodschappers dus niet dood als het een klein beetje langer duurt dan voorzien.

Wat betreft de kaartenverkoop: vergeet niet dat het de bedoeling is om de door jullie verkochte kaarten volgende week vrijdag 7 december af te rekenen na de repetitie. Maak dus de komende week nog extra veel reclame bij familie en vrienden. Om jullie hierbij een handje te helpen hebben we enkele hulpmiddelen voorzien:

• We versturen vandaag een officiële uitnodiging via e-mail (verstuurd door info@harmoniebornem.be, onderwerp "Uitnodiging: Eindejaarsconcert Harmonie Bornem op 23/12"). Stuur dit mailtje door naar iedereen die je wenst uit te nodigen.
  • Nodig vriend & vijand uit via ons Facebook-evenementhttps://www.facebook.com/events/394133561126636/
  • Na de repetities zijn er altijd flyers en affiches te verkrijgen.

Tot op de hierbovenvermelde repetities (en tot op het concert, natuurlijk!),
Het secretariaat

Bijlagen