Op zaterdag 4 mei verwelkomt Harmonie Bornem je in de polyzaal van cultuurcentrum Ter Dilft voor haar traditioneel lenteconcert, dat alweer een muzikale avond belooft te worden die alle zintuigen zal prikkelen! Met gastdirigent Laurens Jonckheere aan het roer brengen onze muzikanten de Musical Postcards tot leven. Laat je verrassen door deze exotische klanken van Dirk Brossé’s composities, waaronder de levendige ritmes van Postcard from Buenos Aires en de prachtige klanken van Postcard from Machu Picchu

=> RESERVEER TICKETS <=

Terwijl stukken als The Olympic Spirit en Africa je hart beslist sneller zullen doen slaan, bieden Hobbits en Midnight Cowboy een unieke muzikale kijk op deze bekende verhalen. De avond wordt een rijk palet van klanken en emoties, vakkundig gepresenteerd door Vicky Versavel, die ook vorig jaar ons eindejaarsconcert met bijzonder veel charme wist te omkaderen.

We zijn verheugd om je die avond te mogen begroeten. Met tussendoor nog een gastoptreden van het Sax Choir en de mogelijkheid om iets te drinken, belooft het alvast een betoverende muzikale reis te worden. Kom langs en laat je meevoeren door onze harmonieuze Bornemse klanken!

Bestel