logos

Beste leden, instappers & ouders,

Met dit briefje willen we jullie verzoeken om het lidgeld van Harmonieorkest Concordia et Amicitia Bornem en Instaporkest Bornem te betalen voor het werkjaar 2024

Naast ons eetfestijn, het eindejaarsconcert en onze medewerking aan het palingfestival, is het lidgeld een belangrijke bron van inkomsten. Inkomsten die we broodnodig hebben om onze traditionele kosten te dekken, zoals personenverzekering via VLAMO, huur en brandverzekering van het repetitielokaal en de stockageruimtes, nazicht en herstellingen van instrumenten, SEMU-bijdrage, enz. Daarnaast investeren we ook in projecten om blaasmuziek weer hip te maken bij het jonge publiek, zoals vorig jaar het concert Boost De Blazers en organiseren we, na het succes van de masterclass voor slagwerkers in ‘22 & ‘23, dit jaar een masterclass voor koperblazers met o.a. de Spanjaard Jose Martinez, solo tuba van het Orquesta Nacional de España uit Madrid en internationaal gerenommeerd solist.

Mocht het niet duidelijk zijn: de ledenbijdragen zijn telkens van essentieel belang om het jaar financieel gezond door te komen.

In ruil voor het lidgeld bieden we jullie:

• deelname aan onze wekelijkse repetities
  • gratis bruikleen van onze instrumenten of renteloze leningen
  • deelname aan onze ledenfeesten tegen lagere kostprijs
  • informatie over onze vereniging via post of internet

Tarieven 2024

Muzikanten jonger dan 18 jaar

€   0

Muzikanten vanaf 18 jaar

€ 35

Niet-spelende leden van alle leeftijden

€ 25

Erelid*

€ 60

* ereleden hebben jaarlijks recht op een vrijkaart voor het
  eindejaarsconcert en - indien gewenst - op vermelding in het
  programmaboekje van dit concert.

Wij vragen jullie om de bijdrage a.u.b. over te schrijven met onderstaande betalingsinfo.

BE77 7795 9735 5942

GKCC BEBB

Harm. Conc. et Am. Bornem

Met vermelding : NAAM - LIDGELD 2024